Velkommen til innskriving

Barn ligger på gulvet og tegner.

På innskrivingsdagen holder vi til i klasserommene innenfor inngang A, og dere vil bli møtt av vår miljøarbeider, Marit, og bibliotekar, Kari, før turen går videre til én av oss i administrasjonen for en kort prat med skolestarteren og foresatte. Vi ønsker å bli litt kjent med skolestarteren og stiller spørsmål om interesser, venner, skoleforventninger mm. Dere foresatte har også anledning til å spørre spørsmål dere måtte ha. AKS kommer også å være tilstede for å svare på ev. spørsmål og henvendelser.

I tillegg til denne innskrivingsdagen, vil barnehagene ta med førskolegruppene på besøk til skolen. Vi kommer også til å gjennomføre førskoledager i mai/juni. Da får barna en smakebit av skolehverdagen og får møtt lærerne som er på 1. trinn skoleåret 2023-2024. Mer informasjon om dette kommer utover vinteren og våren.