Velkommen til innskriving for høstens skolestartere

Gutt i klasserom

Selv om den offisielle innskrivingen allerede har foregått digitalt gjennom Oslo kommunes nettsider, er vi på skolen så spente på å treffe skolestarterne våre at vi ønsker å invitere til en fysisk innskriving her ved skolen. Vi har satt av ettermiddagen mandag 15. januar fra 16.30 til 18.30 og håper dere tar turen for å hilse på oss.

På innskrivingsdagen holder vi til i klasserommene innenfor inngang A, og dere vil bli møtt av vår miljøarbeider, Marit, og bibliotekar, Kari, før turen går videre til én av oss i administrasjonen for en kort prat med skolestarteren og dere foresatte. Vi ønsker å bli litt kjent med skolestarteren og stiller spørsmål om interesser, venner, skoleforventninger mm. Dere foresatte har også anledning til å spørre spørsmål dere måtte ha. AKS kommer også å være til stede for å svare på ev spørsmål og henvendelser.

I tillegg til denne innskrivingsdagen, vil barnehagene ta med førskolegruppene på besøk til skolen. Vi kommer også til å gjennomføre førskoledager i mai/juni. Da får barna en smakebit av skolehverdagen og får møtt lærerne som er på 1. trinn skoleåret 2024-2025. Mer informasjon om dette kommer utover vinteren og våren.

Om du ikke har mottatt e-post fra oss nå i desember om denne dagen og vet at barnet ditt skal starte hos oss så ta kontakt med oss snarest.

Vi gleder oss til å bli kjent med dere alle!