Klubben-logo

Baseleder: Marit Myrvang

Telefon til basen: 45 87 39 51

E-post: marit.myrvang@osloskolen.no

På Klubben tilbys ulike aktiviteter tilpasset mellomtrinnet i trygge, voksenstyrte rammer. Våre aktiviteter og kurs innenfor områder som fysisk aktivitet, teknologi, kunst og kreativitet. Vi holder til på vårt nye, kule klubbrom og har blant annet bordtennis, biljard og Playstation.

Uka på Klubben

På klubben vil hver dag ha et overordnet tema og aktiviteter tilpasses ut fra dette. Vi organiserer uka på denne måten for få å ha et ryddig tilbud og skape forutsigbarhet og trygge rammer.

Vi kommer også til å tilby aktiviteter/kurs som er mer avgrensede over en viss periode. Dette kan f.eks. være prosjekter på sløyden eller videoer elever lager av seg selv og får redigere over en periode.

Elever som går på Klubben hentes i klasserommene sine etter undervisning. Onsdager og fredager serveres det mat, de andre dagene kan det være lurt å ha med en ekstra matpakke.

I tillegg til aktiviteter på Klubbenrommet, vil det daglig være én til to andre aktiviteter elevene kan delta på. Målet er å tilby godt planlagte aktiviteter som er inkluderende i trygge, voksenstyrte rammer.

Vil du være med?

Påmelding skjer på e-post til AKS-leder

Assistenter på Klubben

Shehar Yar Ahmed